zaterdag 28 januari 2012

Blogcandy beurskaartjes Vijfhuizen/Haarlemmermeer

Volgend weekend 3, 4 en 5 februari zijn we te vinden op de beurs in Vijfhuizen/Haarlemmermeer. 
Voor deze beurs hebben we een aantal gratis kaartjes te verloten. Onderaan vind je Mr. Linky, hier kun je je naam achterlaten. De verloting van de vrijkaartjes is dinsdag, zodat de kaartjes nog opgestuurd kunnen worden naar de gelukkige winnaars/winnaressen.

Hieronder de waardebon, die je in kan leveren bij onze kraam (146-147) voor een gratis kadootje twv. E 4,50  bij aankoop van tenminste E 25,-



Wie o wie wil er een vrijkaartje voor de beurs?


De inschrijving is gesloten. De winnaressen vind je hier

17 opmerkingen:

  1. Ik waag graag een gokje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil wel graag een gokje wagen , deze beurs ben ik dus nog nooit geweest
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel een gokje wagen.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ! De enige beurs die vlakbij is, ben zo blij met deze beurs en helemaal als ik vrijkaartjes win :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag kan ik bij jullie komen sjoppen.

    Groetjes,Wlly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg wat een leuke actie.
    Ik ga ook heen volgende week dus de kans om er dan gratis in te komen laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan.
    Bedankt alvast voor de kans te winnen!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga eindelijk na jaren weer naar een crea beurs en een gratis kaartj voor de hobby beurs zou geweldig zijn, ik waag graag een gokje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil wel weer een kansje wagen op een kaartje voor deze leuke beurs. De enige beurs die bij mij in de buurt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik wil graag een kansje wagen. Lijkt me leuk om een keer naar die beurs te gaan. Ben er nog nooit geweest.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik waag ook een gokje op een vrijkaartje,
    heerlijk over de beurs struinen en beleven wat er weer voor nieuws is bij gekomen op mijn hobby gebied:)
    tot ziens op de beurs:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat jullie vrijkaartjes verloten voor deze leuke beurs! Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer tijd voor een creabeurs; ik heb er nu al zin dus een gokje voor een gratis toegangskaartje laat ik niet lopen.
    Hoe dan ook ik kom zeker bij je shoppen!
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor, ik wil heel graag een gokje wagen!
    Groetjes, Sally

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel graag, een vrijkaartje dat is altijd leuk gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is leuk, ik doe graag mee! Groet, Nardy

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...