dinsdag 6 maart 2012

Blogcandy Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen

Donderdag 15 maart t/m Zaterdag 17 maart staan we op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch. We hebben er reuze zin in. Hierbij de waardebon voor een kadootje bij aankoop van E 25,-. Print hem uit, want dit keer is er geen bonnenboekje waar de waardebon ook in staat... We hebben kraam 170 en 170A, maar staan wel op dezelfde plaats als altijd. Omdat er twee beurzen tegelijk zijn, kom je anders binnen... kijk even goed op de plattegrond waar je ons kunt vinden. Mocht je alvast je bestelling door willen geven, dat kan natuurlijk altijd; het liefst per email. Zeker voor de stempeltjes is dat aan te raden. Deze zijn weer in de aanbieding: vanaf 10 stuks, betaal je € 1,- per stuk (ipv. € 1,25). Je vindt alle stempeltjes die voorradig zijn hier. Er geldt zoals altijd OP=OP.


Verder mogen we van De Beursorganisatie, die de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen organiseert een aantal vrijkaartjes weggeven.

Hoe doe je mee aan de blogcandy?
  • Ben volger of meld je aan als volger.
  • Meld je aan via Mr. Linky.
  • Plaats de blogcandy in de sidebar van je blog.
Op maandag 12 maart maak ik op mijn blog bekend, wie de gratis kaartjes hebben gewonnen.


Creatieve groeten, Annelies

20 opmerkingen:

  1. Het wordt voor mij de allereerste keer dat ik naar deze beurs ga, dus een gratis kaartje wil ik erg graag winnen.

    Ik heb er reuze zin in :)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, deze kans! Dank je wek daarvoor, Annelies! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zeg, vrijkaartjes. Ik waag heel graag een kansje en ga ook nog kijken of ik een bestelling plaats of gewoon kijk wat er ter plekke te koop is.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja een vrijkaartje is nooit weg.
    lekker dicht bij huis.
    en kom kijken naar de leuke stempeltjes die je in de aanbieding hebt.
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk wil ik graag een vrijkaartje winnen. En zoals altijd kom ik weer even langs. blijft altijd wel weer wat aan mijn vingers plakken LOL. Ga nog even kijken naar de stempels. Bedankt voor de kans.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb heerlijk een dagje weg voor mezelf gepland, een gratis entree kaartje is dan wel welkom!
    Ik neem dan ook lekker een Bosche bol!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik wil graag kans maken om 'n kaartje te winnen voor deze superleuke beurs!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrijkaartje winnen dat zou leuk zijn, of ik win of niet, ik kom zeker even kijken bij die mooie bloemen stansen van Crealies gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk om die kaartjes te winnen,zou heel erg leuk zijn,maar als ik ze niet win kom ik toch hoor,altijd leuk om langs te komen,en die mooie creatie`s te bekijken,en te kopen natuurlijk.

    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk kom ik weer naar de beurs.
    Ik kijk er al maanden naar uit!! Een kaartje winnen is dan geweldig.
    Groetjes,
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat leuk dat jullie kartjes gaan weggeven
    ik wil heel graag een gokje wagen want ik ga altijd
    naar deze beurs.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk een candy, ik doe graag mee. Mocht ik niet winnen, dan kom ik toch want ik wil echt even shoppen.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, deze candy.
    Dit keer hoef ik niet te helpen op de beurs. Kan ik gezellig met mijn vriendin erover lopen en het geld uitgeven.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd hoe het is, ik ga voor het eerst naar deze beurs. Een gratis kaartje zou het nog leuker maken.....LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag een gokje! Ik ga toch wel, maar gratis betekent meer geld voor leuke dingen op de beurs!!!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook hier dus even een berichtje achtergelaten zoals de opdracht was.
    Ik heb de candy gelinkt hoor.
    Ik ga vast duimen!!haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo,


    ik heb al mijn ingangstickets betaald en geprint ha ha .
    Maar ik heb een vraagje, hoe print je de geschenkbon af, is het voldoende als de bon kopieert op een worddocument en dan op deze manier print?

    Alvast bedankt

    Groeten
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Tine,

    Dat is inderdaad genoeg!!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben al jaren niet meer naar de KGK dagen geweest, lijkt me leuk om weer eens een kijkje te nemen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi annelies
    ik heb je blogcandy op mijn blog gezet en bij mr linky mijn url van mijn blog ingevuld en ook mijn naam.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...