dinsdag 10 april 2012

Nieuwsbrief 6


Beursnieuws
Zaterdag 14 en zondag 15 april staan we op het stempelevent in Zeist. Alle informatie vind je hier: http://www.artspecially.nl/Events Bij downloads vind je de plattegrond: je vindt ons bijna helemaal achterin. Hierbij de waardebon, die je uit kan printen. Bij aankoop vanaf E 25,- kan je deze inleveren voor een kadootje twv. E 4,50.

Wat nemen we mee:
  • Nederlandse tekststempeltjes en de Creative Tags stansen
  • Miranda’s Miraculous Art stamps (inclusief een mooie vlinder die past op de Crealies Creative Shapes no. 3)
  • Crealies Non Stop Stamps: gebruik ze niet alleen op een acrylblock voor een doorlopend patroon, maar maak mooie oneffen decoratie door zonder acrylblock te stempelen
  • Crealies stansen: Creative Flowers, Petals, Shapes, Tags, Borders 9 t/m 17, Doily Elements
  • Sticky Stencils: maskerstencils met leuke motiefjes om je kaarten/layouts/projecten mee te decoreren, blenden met inkt enz.
  • In Shape snijmallen
  • Scraplinemallen: deze kan je ook heel mooi met inkt gebruiken
  • Boxmallen
  • Minibooks
Alvast bestellen
Mocht je bepaalde  producten alvast klaar willen laten leggen voor de beurs, laat het me dan per mail weten. Dit geldt vooral voor de stempels en stempeltjes, want op=op. Ik heb net de webwinkel weer aangevuld met alle opnieuw binnengekomen stempeltjes. De prijs voor 10 stempeltjes op de beurs is E 10,- (12 stempeltjes voor E 12,- enz.)

Designteamlid worden???
Ik ben op zoek naar een echte stempelaar: iemand die het leuk vindt om te werken met diverse soorten inkt, (achtergrond) stempels, blendingtool, embossingpoeder, glimmermist enz.

Wil jij tot ons team gaan behoren, doe dan het volgende:
  • stuur minstens 5 werkstukken met stempeltechnieken, die jouw stijl vertegenwoordigen naar annelies@crealies.nl
  • vermeld je naam, adres, email
  • introduceer jezelf
  • link naar je blog
  • en niet onbelangrijk: vraag je af of je tijd genoeg hebt om minstens 2 kaarten/projecten per maand te maken met Crealiesproducten, mee te doen met bloghops enz.
  • inleverdatum tot 1 mei
Graag tot ziens op de beurs!!

Creatieve groeten, William & Annelies
  

1 opmerking:

  1. Leuk, dan zie ik jullie daar van het weekend weer. Ik heb de creative shapes die ik in Rijswijk gekocht heb gelijk gebruikt. De bloemetjes heb ik ook weer tevoorschijn gehaald. Ze zijn zo mooi!! Kijk maar op mijn blog. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...