woensdag 29 augustus 2012

Boofle de Beer!

 Vandaag kleuren er heel veel sidebars bruin-turkoois.
Dat komt door het Het Kleurenkaartenteam.
Deze kaart doet mee aan de kleurenchallenge.
Ik heb dan heel veel kijkers op mijn blog,
ik vind het leuk om ze de nieuwe stansen van Crealies te laten zien.
Het tekststempel is ook nieuw.
Morgen is Annelies weer te zien op de beurs in Zwolle.
Ze neemt naast haar materialen,
 ook heel veel mooie voorbeeldkaarten mee.
Als je haar ziet mag je haar de groeten van mij doen, 
hennie.

8 opmerkingen:

  1. Ach, wat een lieve kaart! Heel mooie die kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaaartje Annelies. Mooie stanzen ook weer.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje in de kleuren van vandaag! Mooie stanzen!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh,wat een dotje van een kaart.Vind het een snoesje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een scheetje hennie .
    Heel kleurrijk

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lief kaartje mooie kleuren'
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn lijstje voor Annelies al klaar liggen...
    Mooi kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf kaartje!!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...