maandag 27 augustus 2012

Kaart met een van de Masks and More

Goedemorgen allemaal

De andere dames van het dt hebben jullie afgelopen weken al veel moois laten zien.En zeer gevarieerd.
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te tonen met de nieuwe producten.

Ik laat jullie een kaart zien waar de achtergrond is gemaakt met 1 van de nieuwe Masks and More.

De kaart is gesponst met distress inkt van licht uitlopend naar donker aan de zijkanten.

Ik heb hiervoor mask and more mal nr  CL MM 04 gebruikt

Ook de Creative Flower CL CF 24 heb ik bewerkt met de mask and more en dan nr CL MM 02
Het randje rondom is het binnenste van de Creatiev Bordermal CL CB 21
De teskst Zomergroetjes vindt u hier
En deze is gestempeld op de Creative Tag CL CT 02
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren .

Allemaal een hele fijne dag
gr miriam



3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Miriam!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje :) Leuke masks. Voor vele doeleinden te gebruiken zoals je er al 2 laat zien. Ook die bloemen stans is weer een mooie.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte zomerse kaart! Heel mooi!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...