maandag 10 september 2012

Prettige feestdagen

Vandaag laat ik jullie een creatie zien voor kerst.

Crealies verkoopt ook hele leuke grote wasknijpers waar je dus een leuke creatie van kan maken.
Ik heb deze eerst bewerkt met distress inkt -vintage photo en beplakt met design papier .

De rozet is gemaakt met de rozet maker CL RM 02 het randje met de Creative Border CL CB 16
Ook wil ik jullie laten zien dat je ook andere bloemen kan maken door ze wat op te bollen.
Voor de onderste rode bloem heb ik eerst een Creative flower CL CF 24 uitgestanst en deze om en om af geknipt.

Dit is de basis om de rode bloem op te bouwen.

Nu stans je 12 x een petal uit .Ik heb hiervoor de Creative Petal CL CP 01 gebruikt en deze allemaal met een opbol mat en pen opgebold.De randjes wat bewerkt met distress inkt.En in het midden wat gevouwen.
Daarna ga je ze een voor een opplakken op de uitgeknipte CL CF 24
Als je alles opgeplakt hebt plak je in het midden bv kraaltjes
Als blaadjes heb ik de Creative Petal CL CP 06 gebruikt

De groene bloemen zijn gemaakt met de Creative Flower CL CF 20

De blaadjes met de Creatieve Shapes CL CS 24
De tekst is gestempel op de Creative Tekst Tag CL TT 01
Ook de tekst prettige feestdagen is van Crealies.
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.

groetjes miriam


5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...