zaterdag 8 september 2012

Tri-shutter card met nieuwe producten

Wat is er veel moois voorbij gekomen de
afgelopen weken!! Heb je al inspiratie opgedaan
wat je allemaal met de nieuwe materialen
kunt doen?? Misschien heb je er zelfs al wat
mee gemaakt!!

Ik heb vandaag voor jullie een Tri-shutter kaart 
om te laten zien. Ik heb daarop o.a. een
Mask & More gebruikt en de nieuwe rozetmaker
met een border.. Weer eens wat hele anders!

De nieuwe blaadjes en bloemen kun
je mooi op en om de rozet verwerken.

Door het gebruik van de Mask heb je maar een paar 
stukjes designpapier nodig!

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit zijn de gebruikte materialen, klik op
de link onder de afbeelding voor meer informatie.





Creative Borders met de rozetmaker 3

Een heel fijn weekend!!
Scrap-groetjes, Yvonne


9 opmerkingen:

  1. Wowww mijn mond valt open wat een mooie kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owh geweldig.. die rozet stans MOET Ik gewoon hebben.. echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superkaartje martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Yvonne, leuk zo met het mask en lekker vrolijk, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk, lekker vrolijk, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is schitterend had hem al in het echt bewonderd
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...