maandag 19 november 2012

Noel

Ik hoop niet dat jullie mijn kerst kaartjes al moe zijn want ook vandaag heb ik weer een kerst kaart gemaakt voor jullie ter inspiratie met die leuke Crealies producten .

Het papier is van Maya design

De labels zijn gemaakt met de Labels & More CL LM 01
De border randjes zijn geaakt met de Creatieve Borders CL CB 18
Onder de rozet zit de de Open Flower CL OF 01
De rozet is gemaakt met de Rozet maker 3
En de Creative Border CL CB 18

Daarboven op heb ik een soort van knoop verwerkt en dit is de Creative Shape CL CS 06
Dit was het weer voor mij vandaag graag tot volgende week maandag met weer een andere creatie .
groetjes miriam



4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van mij mag je nog wel even doorgaan hoor met deze prachtige kerstkaarten..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een toppie kaartje ziet er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart zeg. Super.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...