maandag 10 december 2012

Oeps..............

Goedemorgen allemaal

Inmiddels is de sneeuw al weer verdwenen hier ,en heeft plaats gemaakt voor de regen terwijl ik dit blogbericht klaarzet voor jullie.

Ondanks mijn daglichtlamp kreeg ik de kaart moeilijk op de foto ik hoop dat het voor jullie wel heel duidelijk te zien in .Hier in het licht is alles goed te zien.
Ik zal er uitleg bijgeven.
Dankzij uitleg van een vriend van ons heb ik voor het eerst mijn crealies logo kunnen plaatsen.Nu maar hopen dat het me volgende keer ook lukt.

Ik zag net dat de foto niet helemaal te zien is ,dus heb ik hem even verkleind en hoop dat hij nu helemaal te zien is .

Zo is misschien duidelijker te zien voor jullie wat ik gedaan heb.

Ik heb eerst de Open Flowers CL OF 01 en CL OF 04 uit bruin glitter papier gestanst.

De onderste laag van de bloem is met donker bruin papier en de Creatieve Flowers CL CF 10 en CL CF 25 gemaakt .

Toen heb ik van de uitgestanste Open Flowers de uiteinden afgeknipt en deze op de Creatieve flowers geplakt .En verder afgewerkt met de Creatieve flowers en in het midden een parel bloem.

De Nederlandse teksten zijn gestempeld op een Tekst Tag CL TT 06


En de vlinders zijn gemaakt met de Creatieve Shapes CL CS 03
Tot de volgende week
groetjes miriam

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...