dinsdag 29 januari 2013

4e en laatste bijdrage van guest-designer Astrid..


Dit is mijn laatste kaart, die ik plaats voor het Guestdesignerschap Januari, voor Crealies. Ik heb er met plezier aan gewerkt, de afgelopen weken. 

Ik heb de kaart eerst op maat gesneden en uitgestanst, daarna alles beïnkt en op elkaar geplakt. Ook dit keer heb ik weer veel dingen van de stans van de Creative Shapes CL CS 06 gebruikt en heb er ook Glossy Accent op gedaan. Een kantje door de Creative Shape  (soort gesp) doorgehaald. Op de bloemen (alles 2x uitgestanst) heb ik met de Non Stop Clear stempel no.2 Crackle Middel gestempeld en in elkaar geplakt met Tacky Glue lijm. Verder heb ik de kaart nog met plakparels versierd.
 Voor deze kaart heb ik de volgende Crealies producten gebruikt:
Creative Shapes CL CS 06   Creative Shapes CL CS 23
                                  
Creative Flowers CL CF 23

Creative Borders CL CB 09

Stempel NL Tekst Bloemengroet

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en bedankt ook voor de leuke reacties, die ik op de creaties heb gekregen.
 Groetjes, Astrid.

5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...