donderdag 3 januari 2013

Kado voor de jongens







Allemaal de best wensen! hebben jullie een leuk oud en nieuw gehad?  wij hebben het rustig gehouden.. lekker met ons gezinnetje... niks geen gekkigheid... eigenlijk best saai... hahha..
afijn.. ik dwaal af...

Jullie waren zo enthousiast over mijn vorige kerstpost met het kadotasje voor de juf... dat ik dacht.. ik wil jullie nog een variant laten zien.. maar dan NIET kerst.. want dit zijn gewoon leuke kleine kadotjes om weg te geven.. deze heb ik gemaakt voor mijn neefjes.. wat is er nou leuker dan een lekker geurtje krijgen?

ik heb gewoon van die plastic zakjes gebruikt.. en aan de bovenkant heb ik de In- shape mal nr 2  eigenlijk een rustige basis.. het stempeltje is van C.C. design.. en om hem toch een beetje een stoer effect te geven heb ik sterren gestanst.. deze staan op de: creative shape nr 8
en ik heb ze hier en daar afgewerkt met wat knoopjes..

aan de onderkant heb ik nog de creative tags nr 4 gebruikt. met de tekststempel: puur genieten.

ik hoop dat jullie dit ook weer een leuk voorbeeld vonden!

Liefs Martine


deze producten heb ik gebruikt:




6 opmerkingen:

  1. Heel leuk bedacht.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martine!
    Je blijft inspirerend.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer zo leuk gedaan Martine. Ik verbaas me er altijd over wat een leuke ideeën jij hebt. Zo,leuk om te zien altijd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee om hte cadeautje zo in te pakken heel erg leuk gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk te lezen @joke dat je dat opvalt.. ik ben altijd erg druk met verzinnen van kleine kadootjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...