donderdag 7 februari 2013

Look



                                                              Hallo allemaal,

Deze keer is het weer mijn dag om jullie wat te laten zien en ik heb deze keer weer een lo om te laten zien.
Deze foto is gemaakt in Turkije toen we een boottocht hadden lekker gezellig gevaren mooie watervallen gezien ja echt leuk allemaal.
Als basis heb ik de scrapline mal 13 gebruikt persoonlijk vind ik die mallen zo leuk en je hebt gelijk een begin.
Aan de linkerkant heb ik aan de boven en onderzijde de creative border 23 gebruikt en wat vinden jullie van de bloemen deze kun je helemaal zelf opbouwen heel leuk om te doen en je hebt een prachtige bloem ik heb hiervoor creative petals 6 gebruikt en daarna bewerkt met glimmermist.
De bloemen zijn verder afgewerkt met bladeren 11 en de swirls 2  en dan als laatste de rond vliegende vlindertjes 3.


gebruikte materialen:



 Fijne dag allemaal bedankt weer voor het kijken groetjes Janneke

5 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie layout mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke, mooie geslaagde lo !
    wat eenstoere kereltjes ! =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer Janneke!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan Janneke , heel apart maar om met plezier naar te kijken
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...