maandag 11 maart 2013

12.5 jaar getrouwd

Als jullie net zo enthousiast zijn van de nieuwe producten als ons kun je nog steeds mee doen met de BLOGHOP .

Ik laat jullie vandaag een kaart zien die ook gemaakt is met de nieuwe producten.

Ik heb de kaart eerst met allemaal verschillende kleuren distress inkt bewerkt ,zodat je kleur verschil krijgt.Alleen in het echt zijn de kleuren veel anders echt oranje/geel
En toen met  verschillenden Bits and Pieces stempels gestempeld
                                                                           CL CB 07
Bits & Pieces no. 07
CLCB 08
Bits & Pieces no. 08
CL CB 01
Bits & Pieces no. 01
In het midden het ik een medallion stempel gebruikt
                                                                      CL MD 01
Medaillon no. 01
En ook de Tekst stempels 12.5 jaar en getrouwd zijn nieuw
getrouwd
12 en half jaar
Tot de volgende keer weer en er komt nog veel meer moois aan .


3 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart. De stempels komen zo wel héél mooi tot hun recht!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook dit is een mooie kaart. Ik heb mijn hop er op zitten en ga nu Mr. Linky te lijf!

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...