maandag 13 mei 2013

Layout ´You are my Sunshine´


Ik heb vandaag een layout voor jullie gemaakt met
voornamelijk Crealies stempels..  Met de swirl stempel 
heb ik borders gestempeld langs een strook papier.
Linksboven heb ik een Text Tag geplaatst.

Ik heb 4 foto´s verwerkt, waarvan één in zijn geheel
en 3 in grote en klein cirkels. Rond de cirkels heb ik 
losse tekstjes gestempeld..


Dit zijn de gebruikte materialen



´Geniet van elk moment´
´schatting´ 
´januari´ en ´2012´

Een layout met voor mij hele mooie herinneringen!

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. erg leuk geworden.
    ga hem waarschijnlijk een keer als voorbeeld voor mezelf gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Yvonne.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze LO ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd of je deze in een boek of in een lijstje doet... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en erg leuke foto's
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...