dinsdag 11 juni 2013

Bingo.


Hoi, hoi, lieve allemaal,

Nee  ik ben niet aan het gokken geslagen,
maar heb wel "Bingo" gespeeld.

Naar aanleiding van deze bingokaart heb ik dit easel-kaartje
gemaakt met de onderste horizontale rij.
Eerlijkheidshalve wil ik er wel bij zeggen dat ik
het best wel lastig vond om me aan de
"bingo"-materialen te houden, want ik ben snel geneigd
om b.v. nog meer bloemen en blaadjes toe te voegen.
Ik moest me dus echt inhouden.


Omdat ik voor de onderste bingo-rij heb gekozen
mag ik geen tekststempeltje gebruiken en
daarom is het labeltje (tag) nog leeg.
Wel zo handig, want nu kan dit easel-kaartje
gebruikt worden als beterschapskaart,
felicitatiekaart of voor "zomaar" een kaart.

Hieronder volgen alle gebruikte Crealies-producten:
 
 

De challenges in de "oude" vorm zijn (voorlopig) gestopt
vanwege het geringe aantal deelneemsters.....helaas.
Wil jij toch een kaartje met de bingokaart
van Crealies-producten laten zien,
ga dan naar de Crealies-facebookgroep (mailen kan ook).

Hoe werkt de bingokaart?
Kies 1 rij, horizontaal, verticaal of diagonaal.
Gebruik minimaal 3 van de 4 producten.
Een extra stempelafbeelding of foto is wel toegestaan,
evenals letters voor het maken van een lay-out.

Nog een fijne freubelweek toegewenst.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. een leuke kaart Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone easelkaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilma hat wieder eine wunderschöne Karte gebastelt.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Super mooi Wilma,
    ja moeilijk he zo zonder bloemen en blaadjes.maar bij jou is het goed gelukt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...