vrijdag 2 augustus 2013

A Different Shape.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Ik ben een beetje in de ban van.....makkelijk en toch
een ietsie pietsie anders en daarom laat ik op deze
mooie vrijdag dit kaartje zien "gelift" uit HobbyHandig nr. 173.


Links op de foto zie je het kaartje van bovenaf
en rechts het kaartje gevouwen.


Zo ziet de "open" kaart eruit en nog een close-up
van de bloem en het kleine subtiele randje. Mooi hè?

Hieronder volgen de gebruikte Crealies-producten:
 
  

Nog een fijne vrijdag en alvast
een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.
Liefs Wilma  

6 opmerkingen:

  1. Ja prachtig Wilma, je brengt mij op een goed idee.
    Het is een schoontje hoor, in mijn lievelingskleuren.
    Lieve warme groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Wilma en de kleuren zijn prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vindhem helemaal geweldig ! top modelletje, daar krijg je me altijd warm voor hoor, heel erg mooi afgewerkt ook
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze vorm en ik hou van die kleur... Alvast een fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart. een keer weer wat anders.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...