dinsdag 8 oktober 2013

Gastdesigner Oktober: Miranda


Ook deze maand hebben we weer een Gastdesigner gevonden die jullie mooie creaties op dinsdag laat zien. In oktober is dat oud DesignTeam lid Miranda Degenaars! Hoe leuk is dat! Ze is een echte stempelaarster met mooie uitwerkingen, dus een maand lang kunnen jullie weer ideeën opdoen! Ook op haar eigen blog!


Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste blogpost als gastdesigner. Ik heb gewerkt met het mooie medaillon stempel no.2 in combinatie met het bijpassende mask & more nr. 102.

Achtergrond:
Ik heb Distress inkten Stormy Sky, Peacock feathers en Seedless Preserves met de blending tool aangebracht om een achtergrond te maken..Ik heb hiervoor vrij glad papier gebruikt. Toen wat water erop gespoten en met keukenrol afgenomen zodat er een leuk spikkel effect ontstaat. Na droging heb ik het masker erop gelegd en gesponst met Distress inkt, toen clear embossing poeder erop en verhit zodat er een resist laag ontstaat. Hieroverheen nog wat extra gesponst met Distress inkt. De bits en pieces stempel no. 4(spikkel) met Versamark gestempeld en geembosst met WOW white en snowflake. Bij kaart nr.2 heb ik dit ook nog met stempelinkt gedaan voor een wat donkerder contrast.

Kaart nr. 1



Hierbij heb ik het model van de kaart gemaakt met behulp van de Inshapemal no.2 en ook de Doily elements no.2 heb ik achter de cirkel verwerkt. Het medaillon is geembosst met witte emboss.poeder en ingekleurd met kleurpotloden. Wat pareltjes erop en klaar.

Kaart nr.2



Hier is het medaillon geembosst met zilver embossingpoeder op aquarel papier en gekleurd met de Distress markers en waterpensel. De tekst 'Hartegroet'is ook geembosst.
Hierbij heb ik dus de bits en pieces ook nog met 2 bijpassende kleuren inkt afgedrukt. Tenslotte nog wat zilveren parels als accent.

Hoop jullie geinspireerd te hebben en tot volgende week,

Miranda

Dit zijn de gebruikte materialen:


15x15cm in dezelfde vorm.

Doily Elements stans no. 2 / Doily Elements die no. 2
Doily elements

In Shape no. 2
In Shape mal


Dit zijn de antwoorden van Miranda op de Crealies-gastdesigner-vragen:
  • Naam: Miranda Degenaars
  • Wat / Wie is je inspiratiebron? kleuren, vormen, structuren en bv. sites zoals Pinterest en andere mensen die mooie dingen maken.(ook dat zijn er te veel om op te noemen)
  • Wat doe je het liefst: mooie dingen maken om anderen te inspireren
  • Hoe omschrijf je je eigen stijl? ik hou van veel stijlen dus misschien kan een ander dat beter zeggen.......
  • Favoriete kleur: dat hangt sterk van het moment af......dus eigenlijk alle kleuren
  • Favoriete techniek: stempelen
  • Favoriete manier van inkleuren: ook diverse manieren; kleurpotlood/aquarel/markers 
  • Favoriete Crealiesproduct:alles wat me inspireert om wat moois van te maken, dus ook daar heb ik niet een enkel antwoord op. Op dit moment werk ik natuurlijk graag met de medaillon en bits & pieces stempels en de bijpassende stencils.

    In het kort gezegd heb ik niet 1 antwoord op de vragen omdat mijn interesses en stijlen veelzijdig zijn en ook de mensen en dingen waardoor ik geinspireerd word. Ik maak inspiratie mappen met foto's die ik vaak erbij pak om geinspireerd te worden. Die deel ik dan in in bv. Natuur, Kleurencombinaties,Oosters, patronen en structuren etc. Inmiddels heb ik al aardig wat mappen verzameld.
    Ik hoop jullie dan ook weer te inspireren met mijn inbreng deze maand!

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...