dinsdag 1 oktober 2013

Laatste bijdrage van gastdesigner Rosita

Het is de eerste van oktober, maar we hebben nog een laatste
bijdrage van gastdesigner Rosita tegoed! Dus die vind je hier 
vandaag!!
--------------------------

Ook deze week heb ik weer heerlijk gespeeld met de mooie stempels en masks van Crealies.
.
Deze keer heb ik 2 kaartjes gemaakt.


Voor het eerste kaartje ben ik aan de slag gegaan met de mask CLMM04 . Deze mask heb ik op het witte dcp stempel papier gelegd en daarna ben ik met 2 kleuren distressinkt  over het papier en de mask gegaan .
Dit het ik 2 keer in verschillende hoeken gedaan .
Daarna heb ik een mooie bloemen stempel van het sheet van Chocolate Baroque Pretty Poppies 
tevoorschijn gehaald en deze heb ik met zwarte archival inkt op de kaart gestempeld. 
De leuke tekst Ik vind je een kanjer ook even op een stukje papier gezet , uitgesneden en op een groen cardstock gezet. De randen van de kaart en de cardstock even ruw gemaakt met een distresser . Over de kaart even wat tissue  tape geplakt , ziet er best grappig uit ;-)
Daarna de kaart gemat op een bruin cardstock en dit kaartje was weer klaar .
Heerlijk snel en leuk om te doen .


Het 2 de kaartje is ook weer met een mask gemaakt , deze keer heb ik mask  CLMM02 gebruikt. Ik heb de mask weer op een wit stuk dcp stempel papier gelegd en ben met rode distessinkt over de mask gegaan . Daarna de tekst Geniet van het leven met zwart gestempeld en deze uitgesneden .  Even de randen van de kaart gesponsd met rode inkt . Een rode cardstock gesneden  en onder de witte kaart gezet . Nog even wat tissue tape over de randjes en ook dit kaartje was weer klaar , heel snel , heel simpel en heel erg leuk om zo eventjes te doen . Het is best wel eens leuk om weer eens terug te gaan naar de basis met 1 stempel , 1 mask en daar een kaartje mee te maken zonder dat er heeeeeeeeeeeeeeel veel embellishments gebruikt worden .
Volgens mij noemen ze dit soort kaartjes CAS oftewel Clean and Simpel past wel een beetje bij me hihih , ja dat simpel bedoel ik dan he ;-).

De prachtige masks  en stempels zijn natuurlijk te koop bij Crealies ,

Dit is mijn laatste week als guest designer en ik moet zeggen dat ik het geweldig leuk heb gevonden om dit te mogen doen. 
Dankjewel voor alle leuke reacties op mijn werkjes , en Annelies dankjewel dat  je me gevraagd hebt om dit te doen ;-). 

Liefs Rosita 

Dit zijn de gebruikte materialen, klik op de omschrijving voor meer informatie:
 2 verschillende soorten

ik vind je een kanjer

geniet van het leven
NL tekststempels

A5 Pretty Poppies
Chocolate Baroque stempels

-------------------------------------------
Bij deze willen we Rosita bedanken voor haar inspiratie de 
afgelopen 4 weken!! Wil je Rosita blijven volgen, kijk dan
Volgende week hebben we weer een nieuwe gastdesigner!

Bedankt Rosita!!
Annelies en DesignTeam Crealies

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik vind CaS-kaarten altijd leuk! Plus fan van het eerste mask, dus super kaarten weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...