dinsdag 24 juni 2014

Crealies Double Fun no. 13

Vanaf vandaag laten we jullie creaties zien met de nieuwste Crealies producten.
Voor de eerste dag heb ik gebruik gemaakt van deze nieuwe stansset:
http://www.crealies.nl/detail/1083380/double-fun-stansen-no-13-doubl.htm

Aangezien ik het superdruk heb met het ontwerpen van de producten voor de komende maanden, heb ik geen spetterend voorbeeld voor jullie, maar iedereen heeft wel eens tijdgebrek en dan is het handig om deze hoekjes te gebruiken als opvulling. De kaart krijgt er meteen een andere uitstraling van:

Crealies items:

Double Fun stansen no. 13 / Double Fun dies no. 13 Crea-Nest-Lies set stansen no. 7 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 7 XXL Creative Borders stans no. 16 / Creative Borders die no. 16

Werkwijze voetjes:
Crea-Nest-Lies cirkel op het plaatje te plaatsen. 
Aan de binnenkant een klein potloodstreepje aan weerszijden van de voeten te zetten. 
De buitencirkel met potlood aangeven.
De voeten losknippen tot het potloodstreepje.
Crea-Nest-Lies cirkel weer op het plaatje plaatsen (binnen de potloodcirkel), voetjes over de rand wippen en stansen.
Helaas heb ik er geen foto's van gemaakt, dus dat houden jullie nog te goed bij een volgende keer dat ik deze techniek gebruik

Deze keer hebben we geen blogcandy verbonden aan alle nieuwe producten.. We koersen namelijk op Facebook richting de 1000 volgers. Het lijkt me een mooie mijlpaal om daar een candy aan te verbinden. Ik verloot op 1 augustus onder de volgers van de Crealiespagina op Facebook 5 Crealies pakketten, mits natuurlijk die 1000 volgers er zijn.

Creatieve groetjes, Annelies

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...