zondag 13 juli 2014

Happy Holidays.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik al degene die nu vakantie hebben en
al degene die nog op vakantie gaan of heerlijk thuis vertoeven
.....een hele fijne vakantie toewensen.

Toch geef ik met "Fijne feestdagen" een andere periode aan.
Een periode die nog komen gaat en juist omdat die periode
zo ontzettend "druk" is werk ik graag vooruit.

Nummer 13 is voor mij geen ongeluksgetal.
Dit kerstkaartje is o.a. gemaakt met Set of 3 no. 13


Een close-up van Set of 3 no. 13.

Crealies items:
  

Nog een hele fijne zondag toegewenst.

Liefs Wilma

1 opmerking:

  1. super kaart Wilma, heb je dat rode met distress inkt gedaan?

    ook ik wnes iedereen een fijne vakantie....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...