vrijdag 1 augustus 2014

Crealies Masks & More no. 6

 Masks and More no. 6 (plastic)
Met deze mask tover je zo een echte muur op je kaart.
Ik heb delen van de mask ingesmeerd met reliëfpasta,
daardoor liggen de steentjes echt op het papier.
Met deze collage wil ik jullie laten zien 
hoe de kaart kan blijven staan. 
Ik heb 2 grote stansfiguren voor de helft 
op elkaar geplakt en in de onderkant 2 gaatjes geponst, 
daar een stukje touw doorgeregen,
op de voorkant een mooi knoopje gelegd.
Hier volgt het lijstje van gebruikte Crealies materialen.
Masks and More no. 6 (plastic)  Crea-Nest-Lies set stansen no. 2 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 2 XXL  Set of 3 no. 14
Double Fun stans no. 1 / Double Fun die no. 1  Double Fun stansen no. 7 / Double Fun dies no. 7
Frame Doodle stans no. 3 / Frame Doodle die no. 3 hallo kleintje
Morgen laten we jullie weer een nieuw Masks & More zien.
Kijk voor de te verdienen candy naar het bericht 
van afgelopen woensdag op dit blog.
Voor vandaag allemaal een mooie dag toegewenst,
lieve groetjes hennie.

5 opmerkingen:

  1. Oh deze steentjes vind ik super. En wat mooi gecombineerd dat stoere robuuste van de steentjes met dat lieve tere babygeluk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat is dat leuk zeg wat een super effect. mooie layout

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend mooie kaart, leuk idee de mask met pasta!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh deze mask vind ik geweldig! Je kan hem echt overal voor gebruiken. Leuke kaart.

    groetjes, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...