zondag 21 december 2014

Will it be a white Christmas?



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit is mijn laatste kerstkaartje, dit jaar,
gemaakt voor het Crealies blog.
Daarom dacht ik.....laat ik eens een wit kaartje maken.
Ik hoop dat dit een voorbode mag zijn voor
een witte Kerst.....dat zou super zijn, toch?

Ik zie het al voor me.....een laagje sneeuw op
de bomen en struiken, een heerlijk zonnetje,
de geur van lekker eten en het aller-,
allerbelangrijkste.....samen genieten met de familie.

Crealies items:
  
 


Met dit witte kerstkaartje wil ik iedereen
een hele fijne en gezellige KERST toewensen.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma. Mooi zo in het wit.
    Jullie ook een fijne feestdagen en dat een creatief 2015 mag worden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Wilma! Je karton heeft ook een mooie structuur. Van mij mag de sneeuw wegblijven, geef mij maar een groene kerst ;)
    Ik wil je alvast fijne kerstdagen wensen en een gezond en creatief 2015!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Woord en beeld één. Heel stijlvol. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...