woensdag 18 februari 2015

Some dies are new and some are a bit "older".



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Beloofd is beloofd, nietwaar?
Dit kaartje had ik in eerste instantie voor de bloghop
van afgelopen donderdag gemaakt en daarvoor
had ik beloofd om Decorette no. 10 te gebruiken.
Toen het kaartje af was zag ik dat ik Decorette no. 9
in plaats van Decorette no. 10 had gebruikt.
Er zat dus niets anders op dan een nieuw kaartje te maken
en dat hebben jullie, als het goed is,
afgelopen donderdag, tijdens de bloghop, gezien.
Ach.....als je wat maakt, dan heb je ook een reserve
en daarom kan ik dit easelkaartje vandaag laten zien.

Het kaartje kan op verschillende manieren blijven staan.
Je kunt het "vastzetten" achter "HOERA", achter "JARIG"
of achter de bloem en je kunt het kaartje zelfs plat versturen.

Crealies items:
 
 
 
  

Nog een fijne dag allemaal,

Liefs Wilma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...