zondag 3 mei 2015

Double Bister


Beste volgers,

Vandaag zit ik al niezend en snotterend achter de /voor de PC om, 
met veel plezier, een nieuwe Crealies Creatie te plaatsen.
Double Bister??
Ja zekers....
Ik ben met de nieuwste Double Fun no. 19 
nogmaals aan de slag geweest.
Je weet wel, waarvan ik het steuntje voor de
easelkaart mee heb gemaakt.
Precies! Die!!!!
Dat is toch dubbel niet waar? 
Want natuurlijk kan je deze ook gebruiken om tabjes te maken
maar ook voor het maken van een rand.

Gebruikte Crealies Items:


Set of 3 stansen no. 22 Bloemen 13 / Set of 3 dies no. 22 Flowers 13 Duo Dies no. 22 Bloemen 13 / Duo Dies no. 22 Flowers 13



Double Fun stansen no. 13 / Double Fun dies no. 13 Double Fun stansen no. 19 markeringen 1 / Double Fun dies no. 19 tabs 1 

Crea-Nest-Lies set stansen no. 12 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 12 XXL

Jullie zullen wel denken mmmm het was toch Double Bister??
Ja hoor, jullie hebben gelijk!
De Bister heb ik ook op twee manieren gebruikt.
Op het witte gedeelte in poedervorm besproeid met water.
En opgelost in water om het papier op kleur te maken, twee tinten, 
waarvan ik de achtergrond en de bloemen heb gemaakt.

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt zeg toppertje hoor😜👍

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...