zaterdag 26 september 2015

Bloghopkaarten nieuwe Crealies producten Oktober

Wat een leuke reacties hebben we weer ontvangen op onze nieuwe producten. Op het blog blijft het erg achter, maar op Facebook was het bericht meer dan 70 keer gedeeld. Heel fijn!

Voordat we de winnares van de Blogcandy bekend maken,
tonen we op een rijtje onze creaties op dit blog.

WILMA
Modern Patchwork stansset no. 7 / Modern Patchwork die set no. 7


MIRIAM
Modern Patchwork stansset no. 8 / Modern Patchwork die set no. 8

ANJA
Bits & Pieces no. 35 Swirl Circle Bits & Pieces no. 36 Doodle Circle Bits & Pieces no. 37 Sparkle Star 


Van harte gefeliciteerd Joke met de blogcandy.
Neem jij contact op met Annelies.....dan
komt de Candy zo snel mogelijk naar je toe.

Creatieve groetjes van
Anja, Annelies, Hennie, Marianne, Miriam en Wilma

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt mooi he , prachtige kaarten zijn er mee gemaakt , een mooie lijn wel, heb genoten van het bloghoppen en nieuwe bloggers en interessante dingen opgedaan,
    Ben blij dat ik toch es heb meegedaan, had dan ook een beetje tijd deze keer
    Ik wens jullie een fijn weekend toe
    Groetjes , Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn mooie kaarten en gefeliciteerd Joke.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Joke en ik heb genoten van al die mooie kaarten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoera....ik zie dat ik de bloghop heb gewonnen. Het mailtje heb ik net naar Annelies gestuurd. Alvast bedankt allemaal en ik ben heel benieuwd wat er op de mat valt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Joke, ook ik heb genoten van al dat mooi's en de leuke blogs die ik heb ontdekt door te hoppen .
    Bedankt dames
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...