zaterdag 13 februari 2016

Third day blog relay.

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 39 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 39 On the Edge stans no. 11 / On the Edge die no. 11
Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4 Stansset Alfies 1 Hoofdletters / Dies Alfies 1 Capitals
Bovenstaande nieuwe stansen heb ik gebruikt 
voor mijn creatie op de 3e dag van de blogestafette
 waarin de nieuwe materialen van Crealies 
geïntroduceerd worden.
Als kind was ik al dol op mooie speciale postzegels.
Met deze postzegelstansenset maak ik 
vanaf nu mijn eigen speciale zegels.
Met de On the Edge stans heb ik een insnijding gemaakt 
om de grote postzegel in te schuiven.
Zien jullie hoe mooi de stikrand 
aan beide zijden van de insnijding is?
Met de Alfies heb ik de initialen van 
de papa en mama van de kleine meid gestanst.
De kleine hartjes komen uit de nieuwe Duo-Dies hartjestakjes.
Dit is de achterkant van de kaart. 
Ik heb een grote zegel gestanst en 
een vouwlijn in het midden gemaakt.
Deze heb ik achter de kaart geplakt.
In de onderkant van de 2 grote zegels
heb ik 2 gaatjes gemaakt.
Door de gaatjes heb ik een lint geregen.
Op deze manier kan de kaart staan.

Crealies items:
Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 39 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 39 On the Edge stans no. 11 / On the Edge die no. 11
Duo Dies no. 34 Blaadjes 4 / Leaves 4 Stansset Alfies 1 Hoofdletters / Dies Alfies 1 Capitals
Duo Dies no. 19 Dubbele ringen & harten / Duo Dies no. 19 Double rings & hearts Tekststans no. 20 Voor jou
Morgen laat Wilma jullie haar creatie 
met de nieuwe materialen zien.
Lieve groetjes hennie.

3 opmerkingen:

  1. Schitterend hoe je deze 'postzegelkaart' gemaakt hebt. De borderstans met de stiksteekjes is een leuk detail!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...