zondag 20 maart 2016

A photo card!

Prachtig zijn de Crea-Nest-Lies XXL stansen 
om b.v. een foto-easelkaart te maken!
De tag waarop KIJK staat heb ik verschillende malen 
uitgestanst en op elkaar geplakt, nu kan de onderkant 
van de kaart daar tegenaan gezet worden.
De basis van de easelkaart heb ik gestanst
 uit een dubbel gevouwen stuk kaartenkarton.
Ik heb de bovenrand van de stans iets boven 
de vouwrand van het kaartenkarton gelegd. 
Het bovenste gedeelte van de kaart heb ik 
in het midden dubbelgevouwen en 
daartegen heb ik het vierkant met de foto geplakt.

Crealies items:

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 38 / Crea-Nest-Lies XXL dies no. 38 Duo Dies no. 31 Blaadjes 1 / Leaves 1
Stansset Alfies 1 Hoofdletters / Dies Alfies 1 Capitals Set of 3 stansen no. 28 Labels 2 / Set of 3 no. 28 dies Labels 2
Set of 3 stansen no. 23 Bloemen 14 / Set of 3 dies no. 23 Flowers 14

Allemaal een mooie dag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...