donderdag 24 maart 2016

Tutorial &Tips van Miriam

Dag allemaal

Vandaag laat ik jullie aan de hand van foto's zien dat je zelf heel makkelijk een mask van de Crea-Nest-Lies XXL kunt maken. Deze kun je dan gebruiken om bv met inkt te werken.

De download voor Mask van de Crea-Nest-Lies XXL, deze vind je HIER
Je print deze uit op ware grote en plastificeert deze met zelfklevend kaftfolie.
Je snijdt hem op de buitenste lijnen uit.
Dan leg je je stans (hier heb ik Crea-Nest-Lies XXL no.04 11,5 x 11,5 cm gebruikt ) precies op de lijntjes en houdt overal evenveel ruimte over.
Zet hem vast met non permanent tape.
Draai hem door de machine.
Je snijdt nu een stuk papier van van 13,5 x 13,5 cm waar je makkelijk met distress inkt op kan werken. Ik heb hier fluweel papier gebruikt.
Daar leg je je geplastificeerde mask op, houd overal evenveel ruimte over en plak deze vast met non permanent tape.
Nu ga je met verschillende kleuren distress inkt en blending tool of sponsjes het witte vlak bewerken.
Als de kleur is zoals je wilt, ga je met Masks & More en Bits & Pieces het verder bewerken.
Je laat wel de mask zitten totdat je klaar bent .
En nu verder afwerken.
Als je de tape aan de buitenkant eraf haalt kun je eventueel de binnenkant vast zetten en het randje ook nog een kleurtje geven.
Net zoals ik met mijn voorbeeld heb gedaan.
Dan plak je hem op een kaart van 14,5 x 14,5 cm.
Ik heb in mijn voorbeeld Crea-Nest-Lies XXL No.04 gebruikt maar je kunt dus elke vorm Crea-Nest-Lies XXL hiervoor gebruiken die je zelf mooi vindt .
Bits & Pieces no. 7 Thin mosaicCrea-Nest-Lies set stansen no. 4 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 4 XXL  Masks and More no. 19 grote cirkels / big circles  Masks and More no. 20 kleine cirkels / small circles  Bits & Pieces no. 4 Ink splashes    Bits & Pieces no. 11 Sparkle  Double Fun stansen no. 13 / Double Fun dies no. 13  Download Mask met boeklon
Op 31 maart en 1 en 2 april zal Crealies aanwezig zijn op de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in den bosch.U vindt Crealies op stand nr 170.
En terwijl het bericht verschijnt ben ik al onderweg naar onze altijd gezellige design team dag.
Groetjes Miriam





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...