zondag 31 december 2017

Bedankt

Bedankt!!



Zo aan het eind van het jaar vind ik het belangrijk een bedankje uit te spreken. 

Allereerst aan mijn complete Crealies Designteam: het is superfijn om met jullie samen te werken; bedankt voor jullie creaties, bijdrage aan producten, reacties op Facebook en natuurlijk de Annekes challenge in onze facebookgroep.
Ingrid: bedankt voor al je steun achter de schermen en op social media. Fijn Mandy dat je ons team bent komen versterken en je inzet voor de Crealies Kit.
 Miriam gaat ons na 7 jaar helaas verlaten, maar we hopen zo nu en dan nog een mooie creatie van haar te zien in onze Facebook groep. Enorm bedankt lieve Miriam voor al je creaties, je steun op de Knotsgekke Kaartendagen en zoveel meer! Dikke knuffel.

Ook wil ik al mijn klanten bedanken. Uiteraard voor jullie aankopen, jullie complimenten voor alle creaties van het Designteam, maar vooral ook voor de gezellige tijd die we altijd met jullie hebben op de beurzen. We lachen wat af met z'n allen en dat maakt het altijd weer speciaal. 

En als laatste wil ik William bedanken: Bedankt lieverd dat je altijd naast me staat, niet alleen op de beurzen, waar je met zoveel plezier de mensen helpt, maar vooral ook voor alle keren dat je mijn taken in huis overneemt omdat ik het druk heb met Crealies.


Crealies stansen/dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 36, Rechthoek met dubbele stiklijn/Rectangles with double stitch Uno stans/die no. 47, Bloemen 19 / Flowers 19  Uno stans/die no. 48, Bloemen 20 / Flowers 20 Set of 3 stansen/dies no. 47, Bloemen 19 / Flowers 19 Tekststans no. 5 Bedankt

Vanmiddag volgt nog een bedankje.

Groetjes, Annelies




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...